عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب در روزهای پایانی سال

[ad_1]

مدیر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از عرضه گوشت قرمز با قیمت مناسب در روزهای پایانی سال در راستای تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم زارع درباره تصمیمات و اقدامات کارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی برای تثبیت بازار در اسفندماه گفت: گوشت گرم گوساله در سراسر کشور و بره داغ در تهران توسط شرکت پشتیبانی امور دام در روزهای پایانی سال و نوروز توزیع می شود.

وی پیش بینی کرد: قیمت گوشت قرمز منجمد 15 درصد کمتر از قیمت گوشت گرم در بازار باشد. قیمت گوشت قرمز گرم نیز با قیمتی مناسب در دسترس خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد: گوشت مرغ منجمد بر اساس همان قیمتی که قبلا توسط شرکت پشتیبانی امور دام در توزیع تایید شده بود، در کارگروه تنظیم بازار نهایی و تایید می شود.

مدیر بازرگانی داخلی محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در تامین گوشت قرمز نداریم، گفت: امسال با مازاد کشتار و عرضه گوشت قرمز مواجه هستیم.

وی افزود: برای تامین ذخایر استراتژیک اولویت خرید گوشت تولید ملی است و در صورت عدم امکان تامین آن از محل تولید ملی، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به واردات آن می کند.

زارع گفت: دولت ابزارهایی برای کنترل قیمت کالاها دارد که یکی از این ابزارها عرضه به موقع محصولات به بازار است. وزارت جهاد کشاورزی با همکاری و مذاکره با تشکل ها سعی در تنظیم بازار کالا در ایام نوروز دارد.

وی ادامه داد: این وزارتخانه طی جلساتی به شرکت‌های گوشت‌فروشی پیشنهاد کاهش قیمت داده است.

خواندن
آغاز استعدادیابی ورزشی در محله های «طوس» و «نوده» مشهد

زارع در خصوص برخی شایعات پیرامون گرانی گوشت قرمز گفت: دلالان با شایعه پراکنی در فضای مجازی، ایجاد التهاب و تحریک مردم به خرید و هجوم به بازار، به نوعی می خواهند قیمت گذاری و درآمدزایی کنند و به اهداف خود برسند. در حالی که در Al País گوشت قرمز کم نیست و قیمت ها مشخص است.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی لرستان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *