مه شدید در جاده های کرمانشاه

[ad_1]

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با توجه به بارندگی شدید روز گذشته، اکثر محورهای استان پوشیده از مه است که این امر نیازمند احتیاط رانندگان است.

سرهنگ “کیخسرو دستغیب” اظهار داشت: مه در محورهای کرمانشاه – بیستون، کرمانشاه – اسلام آباد غرب، کرمانشاه – کامیاران، کرمانشاه – کوزران و کمربندهای شرقی و غربی کرمانشاه شدیدتر است.

وی افزود: همچنین در محور بیستون – سنقروکلیایی، سه راهی غازانچی – روانسر و محور هرسین مه شدید و دید محدود محدود است.

دستغیب خاطرنشان کرد: تا حد امکان از رانندگی در شرایط مه آلود پرهیز شود زیرا سطح دید به حداقل رسیده و خطر تصادف و خطر افزایش می یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت لزوم تردد در هوای مه آلود، رانندگان با حداقل سرعت رانندگی کرده و حتما از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

وی افزود: در صورت بخار شدن شیشه جلو از سیستم تهویه هوای خودرو استفاده کنید یا شیشه سمت راننده را کمی پایین بیاورید تا بخار حاصل از بین برود و مانع دید نشود.

دستغیب یادآور شد: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاک کن ها و لاستیک خودرو، پرکردن باک بنزین و روشن شدن چراغ مه شکن خودرو هنگام رانندگی در باران و مه از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کرد.

این مقام انتظامی همچنین نسبت به سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: 75 تیم پلیس به صورت 24 ساعته در جاده های استان حضور دارند تا در صورت نیاز به کمک شهروندان بیایند.

خواندن
ورق گالوانیزه نکته مثبت باشید

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی لرستان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *