تخصیص 4 میلیارد اعتبار برای ایده های دانش بنیان

[ad_1]

ایسنا/ مازندران رئیس مجمع نمایندگان مازندران از اختصاص 4 میلیارد اعتبار برای طرح ها و ایده های نوین دانش بنیان خبر داد.

رضا حاجی پور در نشست نوروزی با همکاران موسسه تحقیقات برنج مازندران که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار داشت: مراکز تحقیقاتی جایگاه مهم و اساسی برای تولید محصولات کشاورزی هستند.

وی جایگاه مازندران را در کشاورزی به ویژه در تولید برنج مهم و اساسی دانست و افزود: هر یک از مناطق مازندران ظرفیت تولید محصولات کشاورزی را دارند که نشان دهنده ظرفیت تولید محصولات کشاورزی استان است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به محصولات متنوع در مازندران، نمایندگان مصمم به کمک به بخش کشاورزی هستند و برای کمک به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. نظارت بر توزیع لوازم وی بیان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت های لبنی و دامی مازندران بالاست باید از دامداران سنتی و صنعتی استان حمایت شود و در زمینه تامین علوفه دام های استان به طور کامل کار شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال به ویژه طرح های دانش بنیان مورد حمایت قرار می گیرد و این موضوع به قانون تبدیل شد، گفت: امسال 4 هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح ها و ایده های جدید اختصاص یافت. . .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

خواندن
بررسی اثربخشی فرایند مربیگری بر خودکارآمدی شغلی و رفتار شهروندی سازمانی

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی لرستان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *