تهیه و خرید مرغ سیب شب عید

[ad_1]

ایسنا/ گیلان رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه هیچ نگرانی برای تامین مرغ در ایام پایانی سال و نوروز وجود نخواهد داشت، گفت: 220 تن پرتقال از باغات استان و 235 تن سیب از استان آذربایجان غربی است. خریداری و ذخیره شده است.

فرهاد دلق پوش در کارگروه تنظیم بازار استان در تالار الغدیر گیلان اظهار داشت: نحوه تنظیم بازار استانی و عرضه و موجودی کالا و طرح جدید وزارت صمت در خصوص درج قیمت تولیدکننده در کالاها؛ در این راستا با توجه به شرایط موجود در بازار استان گیلان باید به بازار عرضه شود. یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در کارگروه تنظیم بازار.

وی گفت: با توجه به اجرای قانون استخراج و عرضه و نظارت بر کالاهای اساسی مصرفی توسط جهاد کشاورزی گزارشی مبنی بر تهیه اقلام مورد نیاز مردم در پایان سال ارائه و عنوان شد که نظارت لازم و 2700 بازرسی در بهمن ماه انجام خواهد شد. ماه توسط جهاد کشاورزی استان برای نظارت و آرامش بازار انجام شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار و استان ادامه داد: در خصوص تولید جوجه طبق گفته جهاد کشاورزی نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش جوجه ریزی داشته ایم و هیچ نگرانی از بابت جوجه ریزی وجود نخواهد داشت. عرضه جوجه در پایان سال و نوروز.

وی در خصوص عرضه میوه شب عید خاطرنشان کرد: در این راستا جهاد کشاورزی 220 تن پرتقال از باغات استان و 235 تن سیب از استان آذربایجان غربی خریداری و ذخیره کرده است که اقدامات لازم را برای توزیع انجام خواهد داد. “.

خواندن
سخنگوی وزارت امور خارجه علت سفر هیات ایرانی به کره جنوبی را تشریح کرد

دلق پوش با بیان اینکه سازمان صمت با کمترین امکانات و تجهیزات تاکنون بر بازار نظارت و بازرسی داشته است، گفت: انبوه کالاهایی را که تاکنون به سازمان صمت سپرده شده است، جدی خواهند گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی لرستان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *