برش لیزری استیل برش لیزر و خم پارسه

برش لیزری استیل – برش لیزر و خم پارسه
برش لیزر استیل

با اعتنا به خصوصیت های همین فلز، از اشکال لیزرها به جهت برش آن به کارگیری می شود. با اعتنا به این که اشکال متفاوتی از استیل وجود دارد، مقاومت آن ها در ادامه در مقابل برش مختلف است.

برش لیزر استیل

C​ontent has been generated  with G SA C on​tent G᠎en erat᠎or  DE​MO!

در ادامه صورتی که صفحه استیل شما مهم ضخامت بالایی هست نباید نگران برش آن باشید چرا که انجام برش به وسیله لیزهای اقتدار بالای co2 همین فرآیند را راحتتر کرده است.

 C on᠎tent h as ​been cre ated with G᠎SA Content G enerator Demov​ersi​on!

مقداری پیشتر ذکر کردیم که برش لیزر استیل از اعتنا بالایی برخوردار است، این اعتنا سبب ساز تولید برشهایی صاف و یک دست در ادامه آن میشود.

ارزش برش لیزری ورق گالوانیزه با گاز اکسیژن یا این که هوا 14 ریال به ازای هر میلی متر است.

در ادامه ادامه به جهت ارتقاء اقتدار همین اشعه جهت برش ورقههای استیل، آینههایی در ادامه دستگاه برش تعبیه شده تا اشعه تولیدی را متمرکز نماید و با سوزاندن ناحیهی گزینه حیث برش منظمی را تولید کند.

برش لیزری استیل امروزه به وسیله تکنولوژی های پیشرفته و بینظیر انجام می شود. برش لیزری حرفه آوری برش اجسام تخت و مسطح به وسیله پرتو لیزر هست که به وسیله دستگاه برش لیزری انجام می شود.

چگونه می توانیم دستگاه برش لیزر استیل را خریداری کنیم؟ دستگاه های برش لیزری با متمرکز کردن خروجی یک لیزر قدرتمند بر بر روی اجسامی که میخواهند بریده شوند، کار میکنند.

در ادامه برش لیزر استیل می توان زاویهی کونیک ( تغییر و تحول قطر رخنه در ادامه امتداد ضخامت برش) را متناسب با گونه صفحه استیل قابل برش تغییر و تحول داد.

خواندن
هشدار درباره روزه خواری عمومی در گردنه حیران با توقیف 8 خودرو

پارسیان لیزر هم از ترقی در ادامه همین صنعت عقب نمانده و همگام با ترقی تکنولوژی تجهیزات خویش را پیدایش کرده هست و امروز شاهد تولید طرحهای قشنگ و کمترین ضایعات به وسیله آن هستیم.

پس از کشف لیزر و شناخت با نحوی کارکردن آن در ادامه صنعت های و زمینه های متفاوتی از همین تکنولوزی به کارگیری می شود، یکی از از همین زمینه ها صنعت برشکاری و طراحی و ایجاد دستگاه برش لیزر هست که نسبت به رویه های سنتی زیاد ظریف خیس و با میزان مرغوب بودن خیس هستند.

پارسیان لیزر ۱۰ سال هست که در ادامه حوزه اشکال برش لیزری، طراحی، خمکاری و تولید اشکال اتومبیل آلات کار مینماید.

برش لیزری تازه ترین رویه برشکاری در ادامه صنعت محسوب می شود که روز به روز به تکنولوژی آن افزوده می شود.  Th᠎is da ta was ᠎done by GSA C ontent Gener᠎ator DEMO!

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی لرستان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *