حکاکی لیزر یا مارکینگ فایبر چیست؟ (2)

حکاکی لیزر یا این که مارکینگ فایبر چیست؟
برش لیزر فلزات

در ادامه هر کاری هر چه مقدار اعتنا فراتر باشد میزان مرغوب بودن حاصل شده هم فراتر خواهد بود. در ادامه برش با اکسیژن انرژی حاصل از سوختن ماده ملازم با اکسیژن هم به امداد لیزر میآید و عاقبت نسبت به برش نیتروژن قابلیت برش سطح های با قطر فراتر و با شتاب عمده وجود دارااست اما درعوض میزان مرغوب بودن برش نسبت به برش با نیتروژن پایینتر است.

به طور کلی سه گونه دستگاه برش لیزری فلزات وجود دارد. همین گونه لیزر، نوعی لیزر جامد سنتی هست البته در ادامه آن به جای میله، دال، دیسک از فیبر نوری به کارگیری میشود.

معمولا در ادامه صنعت های گوناگون به جهت به کارگیری از همین دستگاه از گونه جامد یا این که گازی به کارگیری بیشتری می شود. دستگاه برش لیزر در ادامه مقایسه با بقیه دستگاه ها به رویه های مختلف تری برش را بر بر روی قطعات گوناگون انجام می دهد.

هنگامی که الکترون ها به وسیله یک مبداء خارجی تحریک می‌شوند سطح تحریک شروع می شود . همین متریال چه در ادامه نخست فعالیت و چه در ادامه انتهای فعالیت گزینه به کارگیری قرار بگیرد در ادامه هر دو سطح به برش لیزر نیاز دارد.

عمده از صدها گونه گوناگون فلز وجود دارااست و صدها صنعت های گوناگون در ادامه اطراف جهان، چه در ادامه نخست و چه در ادامه انتهای فرایند کار، از اشکال گوناگون فلز به کارگیری میکنند؛ در ادامه عاقبت در ادامه ایجاد و فرایندهای کاری خویش تهیدست برش همین متریال با به کارگیری از دستگاه ليزر فایبر فلزات هستند.

گاز داخل لوله ترکیبی از گازهای گوناگون هیدروژن، دیاکسیدکربن، هلیوم و نیتروژن است. 🔶 کاربرد آسان و بصرفه سرویس ها برش لیزر ورقهای آهنی و برش ورق استیل و برش ورق استنلس استیل منجر شده هست نسبتاً همگی صنعت های از همین رویه به کارگیری نمایند و جزو لاینفک پروسههای تولید قرار بگیرد.

💫 برش لیزری تکنولوژی برش مواد گوناگون به وسیله اشعه لیزر می باشد و عموما در ادامه بخش تولیدی صنعت های گوناگون گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

دستگاه لیزر حکاکی فلزات با اعتنا به کاربردهای متفاوتی که در ادامه صنعت های گوناگون دارااست زیاد پرطرفدار است. به جهت هدایت فنی به جهت مشتریان وجود دارد.

رویه های زیاد متفاوتی به جهت برش فلزات وجود دارااست که از گزاره آن ها می اقتدار به برش لیزی، هوا برش، پلاسما و واترجت اشاره کرد.

دستگاه لیزر فلزات (fiber laser) جهت برش بیش از صد ها گونه از فلزات گوناگون همچون استیل، آلومینیوم، فولاد، مس، طلا، چدن، برنج و …

به جهت برش فلزات گوناگون از گازهای متمایز به کارگیری می نمایند که هر گونه گازی منجر می شود تا برش قطعه گزینه حیث خوبتر و با میزان مرغوب بودن بالاتری شکل بگیرد. Th is a​rtic​le was generat ed by GSA Co ntent Generator DEMO!

مملکت تولید کننده همین گونه دستگاه ها هم آلمان می باشد که امکان برش هر گونه صورت و برنامه ای را دارند.

براین اساس پیش از مبادرت به خرید کردن معین نمایید که چه گونه متریالی را با چه عمقی برش بزنید. در ادامه مبین تک، شما میتوانید با اشکال دستگاه های برش لیزری اشنا گردید و بهترین دستگاه، مطلوب ترین دستگاه به جهت خویش را پیدا کنید.

به جهت برش فلزات از روشهای متمایز به کارگیری میشود. برش لیزری یکی از از روشهای پیشرفته و کارآمد هست که قابلیت برش مواد فلزی و غیرفلزی را با اعتنا و شتاب زیاد بالا آماده میکند.

خواندن
مزایای مهاجرت به کشور گرجستان

در ادامه همین رویه به جهت برش دادن قطعاتی غیر فلزی نظیر سرامیک، شیشه، کاشی و .. می اقتدار به کارگیری کرد. همین کامپیوتر وظیفه ارسال برنامههای اضطراری جهت برش و یا این که حک فلزات و غیر فلزات را بر عهده دارد.

همین رویه برش به جهت اکثری از مواد کاربرد دارد. چنانچه ورقات شما از کالا استیل و یا این که آلومینیوم باشند به برهان همین که ممکن هست در ادامه حین برش سیاهی در ادامه محل تولید شود و یا این که میزان مرغوب بودن فعالیت انجام شده مطلوب نباشد در ادامه عاقبت می بایست از گاز نیتروژن به جهت به دست آوردن عاقبت خوبتر امداد بگیرید.

در ادامه عاقبت با ترقی دانش و علم ایجاد دستگاه هایی که میزان مرغوب بودن بهتری دارا هستند در ادامه فرمان فعالیت قرار گرفت. چند از دستگاه های برش می توانند حتی فولاد را تا عمق چند سانتی متر گزینه برش قرار دهند اما به علت همین که همین دستگاه ها از ارزش بالایی برخوردارند و هچنین هزینه الکتریسیته شما هم بالا خواهد رفت در ادامه عاقبت جمع متعددی خواهان همین مدلپ دستگاه ها نیستند.

کالا لیزر ها به چهار جور تقسیم می شود : لیزر جامد، لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیو اکتیو. لیزرها اشکال متفاوتی نظیر لیزر گازی، لیزر شیمیایی، لیزر رادیواکتیو، لیزر جامد، لیزر فیبری و …

آیتم قابل قبولی هستند. به امداد همین لیزرها می توان برش لیزری ورق آلومینیوم و بعضا از فلزات را هم انجام داد.

همین لیزرها در ادامه محدوده مادون قرمز، نور نامرئی ایجاد میکنند. همین سری از دستگاه های لیزر در ادامه اقتدار های 500، 1000 و 1500 وات ایجاد و عرضه می شوند.

عمده لیزرهای عادی CO2 قدرتی برابر با 25 تا 100 وات با ارتفاع موجی مساوی 10.6 میکرومتر دارند. از اینرو تجهیزات و دستگاههای برش لیزری فلزات، رده ویژه ای در ادامه صنعت به جهت خویش آماده آورده تا بدینوسیله سهم زیاد بزرگی از بازار عظیم برش فلزات را از آن خویش نماید.

در ادامه همین وضعیت خرید کردن دستگاه و حتی تعمیر آن به چالش بزرگی به جهت صاحبان سوله تبدیل شده و در ادامه موردها بحرانی می تواند موجب تعطیلی چندماهه سوله شود.

به تیتر نمونه حکاکی و برش اشکال طلا و جواهرات، یا این که در ادامه صنعت اتومبیل سازی و … آلومینیوم های آنود شده با دستگاه های لیزر کربن دی اکسید حکاکی میشوند.

لیزر در ادامه زمان برش دادن فولاد ضد زنگ یا این که آلومینیوم به راحتی مواد را ذوب می نماید و نیتروژن با فشار بالا به جهت خنک نمودن فلز مذاب اطراف محل برش و خودداری از تغییر و تحول صورت فلز به کارگیری می شود.

با به کارگیری از حکاکی لیزری میتوانید مواد گسترده تری از فولاد، آلومینیوم، آلومینیوم آنودایز شده، سرب، منیزیم را حکاکی کنید.

شما میتوانید نوشته اشکال دستگاه برش لیزر را مطالعه نمایید که در ادامه ان راهنمای تعیین بهترین مارک دستگاه برش لیزر هم اورده شده است.

زمان فعالیت با دستگاه نکته ها ایمنی را رعایت کرده و به این شکل از زخم هایی که ممکن هست به جنس و جان وارد شود پرهیز کنید.

خواندن
صدای عطسه همه جا به گوش می رسد - ایسنا

2، ایده آل ترین دستگاه به جهت کارهای خدماتی هست چرا که طرح های صنعتی معمولاً در ادامه همین بعدها میباشند و مطلوب ترین سورس به جهت همین نوع ، 1.5 یا این که 2 kw است.

معمولاً به جهت برش قطعات ریزتر همین فلز از لیزر فایبر به کارگیری می شود. گاز کمکی معمولاً اکسیژن یا این که نیتروژن میباشد.

اقتدار همین دستگاه هم به امداد ارتقاء اکسیژن اعمال میشود. امروزه خرید کردن دستگاه برش لیزر فلزات منش به ارتقاء است.

سورس بی سی اف ایجاد مملکت آلمان بوده و مهم ارزش زیاد بالایی است، از همین منش در ادامه بازار خیلی پرفروش نیست.

دستگاه های برش لیزری فلزات کمپانی نور پایتخت تولید مملکت ژاپن می باشند. همین نوع دستگاه زیاد مطلوب به جهت پروفیل بری، شیت متال های 6 متری ، قطعات صنعتی با بعدها وسیع و صنعت های اتومبیل سازی است.

دستگاه حکاکی لیزر فلزات به شکلی هست که ما‌درها می توانیم فقط بخش کوچکی از مرحله مثال فعالیت را برش دهیم و از آن به جهت منبت و حکاکی بر بر روی فلزات به کارگیری کنیم.

این طور حکاکی شکل گرفته هم مختلف هست . چون چنانچه قطعات برش خورده معیوب باشند ممکن هست نشتی تولید شود و خطراتی را به دنبال داشته باشد.

به این برهان دستگاه برش لیزر فلزات با ظریف ترین دستگاه های روز قابل مقایسه است. آب خنک کننده ای هست که معمولا به کارگیری می شود ، معمولا از شیوه چیلر یا این که سیستم انتقال حرارت گزینه به کارگیری قرار میگیرند.

متریالی که به شکل معمول گزینه به کارگیری قرار میگیرند عبارتند از: آلومینیوم، برنج، مس، استیل، تیتانیوم، چوب فوم، فایبرگلس و اشکال پلاستیک.

برش لیزر فلزات در ادامه تیم شیت لیزر با به کارگیری از نسل چهارم تکنولوژی برش لیزر فلزات به این معنی که لیزر فایبر به جهت برش فلزات شکل میپذیرد.

با به کارگیری از تکنولوژی برش لیزری فلزات دیگر نیاز به هزینه های سنگین تولید قالب های برش نیست. به عبارتی طور که پیش از این هم به همین دستور اشاره کردیم با گذشت دوران نیاز به دستگاه های ظریف خیس که فعالیت را به جهت بشر آسان خیس نمایند بیش خیس از پیش احساس می شده است.

فلزات به جهت قرارگیری در ادامه مراحل ایجاد نیاز به تغییرات گوناگون در ادامه فرم، میزان و بعدها دارند. بهترین دستگاه های برش لیزر CNC قادرند تا صفحه ها گوناگون را با ضخامت های بالا گزینه برش قرار دهند.

اعتنا بالا در ادامه حین برش که می تواند تا حدود یک میلی متر نیز باشد. در ادامه واقع در ادامه همین عملیات، هیچ نوع اتصال و تماسی برقرار نمیشود.

قطعات برش خورده به وسیله دستگاه CNC در ادامه هیچ نقطه ای از مرحله خویش سوختگی ای نخواهند داشت. به جهت دیدن اشکال دستگاه های سایز 130 در ادامه 180 صد رد صد برگه دستگاه برش لیزر 130 در ادامه 180 را ببینید.

دستگاه برش لیزر فلزات به عبارتی طور که از اسم آن معین هست به جهت حکاکی و برش بر بر روی اشکال فلزات گزینه به کارگیری قرار می گیرد.

و یا این که موجب تصعید آن میگردد (حکاکی) و در ادامه نقطه نهایی قسمتهای برش خورده با گاز فشار بالا از بر روی جسم برداشته شده تا مرحله صاف و صیقلی قطعه کلیدی باقی بماند.

خواندن
نماینده آبادان به صورت مشروط از توضیحات وزیر بهداشت قانع است

بیشترین اقتدار لیزرهای CO2 تا چند کیلووات به جهت خودروهای صنعتی تقریب زده میشود. یکی از از رایجترین موادی که به جهت برش آن از تکنولوژی لیزر به کارگیری میشود، فلز میباشد.

با ظهور تکنولوژی لیزر و قابلیت به کارگیری از آن جهت برش اشکال فلزات انقلابی در ادامه همین صنعت صورت گرفته است.

سوله سنفنگ، کمپانی تولیدکنندهای هست که در ادامه زمینهی تحقیق، توسعه، تولید، فروش و سرویس ها دستگاههای لیزر فایبر در ادامه سال 2015 تاسیس شد.

یکی از از خصوصیت های زیاد عالی به کارگیری از دستگاه CNC همین هست که می اقتدار با امداد آن طرح های زیاد پیچیده و یا این که نقشه هایی طراحی نمود که در ادامه وضعیت دو بعدی هستند.

در ادامه ادامه راجع به همین دو رویه توضیحاتی به شما خوا‌هیم داد. همینطور مهم اعتنا و میزان مرغوب بودن بالایی هست و به کارگیری از همین رویه زیاد آسان هست و حتی سوای اپراتور هم می توان فعالیت برش را انجام داد.

طراحی دستگاه برش لیزر فلزات مبین تک با میزان مرغوب بودن بالا و هزینه اقتصادی انجام شده است. از آنجایی که رویه های طراحی همین دستگاه زیاد مختلف هست سبب ساز شد که برش لیزر فلزات زیاد پرکاربرد باشد.

اشکال میزان دستگاه های فلزات هم با اعتنا به توانی که دارا هستند جور بندی می شوند. می اقتدار صورت و طرح های متفاوتی را با اعتنا به حیث خریدار بر بر روی قطعه گزینه حیث تولید کرد.

اکثری از همین روشها با اعتنا به مشکلات و هزینههای بیش از میزان منسوخ شدهاند. خوبتر هست بدانید که گاز نیتروژن خوبتر از بقیه گازها می تواند میزان مرغوب بودن برش ما‌درها را تضمین کند.

کلمه لیزر به مضمون‌ «تقویت نور به رویه گسیل القایی تابش» هست که مخفف همین واژه انگلیسی می باشد. علاوه بر همین از آنجایی که همین دستگاه در ادامه حوزه ایجاد زیاد مقرون به صرفه و همینطور سرعت بالا هست لذا کاربرد ﺁن زیاد دوچندان شده است.

چنانچه لیزر از فناوری CNC به کارگیری می کند، زیاد حیاتی هست که قابل انعطاف افزار گزینه به کارگیری به روز باشد. قطر بسته به ضخامت مواد ، عرض به میزان 0.004 اینچ (0.10 میلی متر) قابلیت پذیر است.

در ادامه راستای همین دستور از قطعاتی به کارگیری شده که باعث به شتاب و دقتی زیاد بالا گردیده است. در ادامه لیزرکات، فلزها به امداد گرما و فشار تولید شده به وسیله پرتو اثبات نور، برش دیتا میشوند.

همین دستگاهها اقتدار بالایی دارا هستند و با ارزش بالایی هم عرضه میشوند. برش لیزر فایبر علیرغم شتاب و اعتنا زیاد بالا؛ هزینه لیزر فلزات را هم به شکل چشمگیری کمتر می دهد و همین کمتر هزینه در ادامه تیراژ بالا خویش را نشان میدهد.

یکی از از همین آینهها به صورت بازتابنده فعالیت می کند و آینه دیگر همین فعالیت را به صورت جزئی انجام میدهد.

واضح هست که برش لیزری به وسیله به کار گیری اشعه لیزر از یک خروجی قدرتمند لیزر بر روی اجسامی که میخواهند بریده شوند انجام میشود.

اقتدار دستگاه لیزر به جهت همین مواد کاهش از 10وات بوده که بسته به لیزری که گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد مختلف است.

مطلب پیشنهادی

لیبل گلاسه چیست Copy (5) Copy

��������� �ǁ ����� ���� ����� �ǁ ���� ����� ������ ����� ������ �� �� ���� ����. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *