هشدار درباره روزه خواری عمومی در گردنه حیران با توقیف 8 خودرو

[ad_1]

ایسنا/ گیلان همرا و دادستان انقلاب شهرستان آستارا، فرمانده یگان های مرزی این شهرستان، مرزبانی و همچنین مسئولان قضایی با حضور در گردنه حیران به شهروندان و مسافران این منطقه گردشگری نسبت به روزه داری عمومی هشدار دادند و از آنها گرفتند. اقدامات قانونی لازم معیارهای.

یاسر حمدمی، دادستان عمومی و انقلاب آستارا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کسانی که به هر دلیلی روزه نمی گیرند از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند و بدیهی است برخورد قانونی لازم با آنها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از شهروندان و مسافران در ملاء عام حرمت ماه مبارک رمضان را زیر پا می گذارند که گردنه گردشگری حیران یکی از این مکان هاست.

دادستان عمومی و انقلاب آستارا تصریح کرد: مسئولان ذیربط در زمینه مبارزه با روزه داری در ملاء عام جدیت بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

همدمی گفت: از افرادی که شرعاً نمی توانند روزه بگیرند تقاضا داریم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و هنگ مرزی آستارا نیز اولویت تذکر، راهنمایی شفاهی و در نهایت برخورد قانونی، مقابله با تخلف از قوانین و روزه خواری در ملاء عام را در دستور کار خود دارند.

به گزارش ایسنا، در این بازدیدها، دادستان و نیروهای هنگ مرزی آستارا در گردنه حیران 50 مورد تذکر شفاهی به روزه داران عموم مردم قرار دادند و 8 دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

هشدار درباره روزه خواری عمومی در گردنه حیران با توقیف 8 خودرو

هشدار درباره روزه خواری عمومی در گردنه حیران با توقیف 8 خودرو

انتهای پیام

[ad_2]
منبع

خواندن
سطوح معنی­داری وجود ندارد

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی لرستان (4)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *